فرصت همکاری داروسازی ها با گروه بازاریابی دارویی زیمکو چگونه مهیا می شود؟

  1. صفحه اصلی
  2. مقالات فارما
  3. فرصت همکاری داروسازی ها با گروه بازاریابی دارویی زیمکو چگونه مهیا می شود؟
شاید برخی از مدیران محترم داروسازی ها نمی دانند برای استفاده از خدمات گروه بازاریابی دارویی زیمکو از کجا باید آغاز کنند. در این مقاله تلاش می کنیم نشان دهیم فرصت همکاری داروسازی ها با زیمکو چگونه فراهم می شود. پس تا پایان این مقاله با ما باشید. 
گروه بازاریابی دارویی زیمکو چه نوع خدماتی ارائه می دهد؟ 
می توان خدمات گروه بازاریابی دارویی زیمکو را در دو دسته اصلی طبقه بندی کرد. 
خدمات موردی زیمکو 
برخی داروسازی ها می خواهند از تخصص و تجربه گروه زیمکو به صورت موردی استفاده کنند. به عنوان نمونه، می خواهند بیزینس پلن یکی از گروه های محصولات آنها را زیمکو تهیه کند. یا نمونه دیگر، می خواهند در یک سمینار علمی که اسپانسرش هستند، تیم مدیکال زیمکو یک سخنرانی علمی درباره داروی آنها ارائه دهد. 
این خدمات ممکن است فقط یک نوبت و به صورت مقطعی انجام شود.  
چرا خدمات موردی زیمکو مفید است؟ 
بسیاری از داروسازی های معتبر ایران به گونه ای هستند که به خدمت گرفتن یک تیم متخصص از کارشناسان مدیکال، یا مارکتینگ به صورت تمام وقت یا پاره وقت برای آنها مقرون به صرفه نیست. به عبارت دیگر، ممکن است یک شرکت داروسازی آن قدر کار مدیکال نداشته باشد که به خاطر آن یک نیرو استخدام کند. 
از سوی دیگر، گاهی دعوت به همکاری برخی نیروها، با نتیجه موردنظر همراه نمی شود. یعنی با وجود این که یک شرکت داروسازی، نیروی انسانی برای مارکتینگ استخدام کرده، اما نیروی موردنظر با کار مورد توقع شرکت داروسازی همخوانی ندارد. به این جهت، برون سپاری چنین اموری به صورت موردی به گروه بازاریابی دارویی زیمکو می تواند برای هر داروسازی یک نقظه اتکای مطمئن باشد.  
خدمات جامع زیمکو 
گاهی اوقات داروسازی های معتبر ترجیح می دهند همه امور مربوط به یک محصول یا گروهی از محصولات را به گروه بازاریابی دارویی زیمکو واگذار کنند. در آن زمان زیمکو خدمات جامع خود را ارائه می دهد.  
به عنوان نمونه، یک شرکت داروسازی یک محصول را تولید کرده و به زودی قرار است آن را روانه بازار کند. برای این محصول بیزینس پلن و اَکشن پلن تدوین شده اما شرکت به لحاظ اجرایی در مضیقه است. فرصت همکاری داروسازی ها با زیمکو این چنین فراهم می شود. 
اکنون زیمکو با توان اجرایی بالای خود، طبق بیزینس پلن، اکشن پلن مورد نظر داروسازی معتبر مزبور را اجرایی می نماید و گزارش مربوطه را به مدیران مربوطه ارائه می نماید. 
تا اینجا با انواع خدماتی که گروه بازاریابی دارویی زیمکو ارائه می دهد، آشنا شدیم. اکنون به معرفی جزییات خدمات این گروه بازاریابی دارویی بیشتر می پردازیم. 
خدمات نیروی فروش برای داروسازی ها 
داروسازی ها برای معرفی برخی از محصولات خود به پزشکان و داروخانه ها از نیروهای فروش استفاده می کنند. نمایندگان علمی، سوپروایزر و سایر مدیران فروش، ارکان نیروهای فروش را تشکیل می دهند.  
اگر شرکت داروسازی شما هم می خواهد تشکیل و مدیریت تیم فروش خود را در سراسر کشور یا مناطق مشخص به گروه بازاریابی زیمکو واگذار نماید، می توانید هم اکنون با دفتر زیمکو تماس بگیرید. زیمکو نسبت به استخدام نماینده علمی، آموزش آنها به لحاظ مدیکال و فروش، و نظارت بر کار آنها اقدام خواهد کرد. 
گروه بازاریابی دارویی زیمکو برای هر شرکت طرف قرارداد تیم اختصاصی خودش را تشکیل می دهد. در صورت تمایل داروسازی مربوطه و نمایندگان علمی به کار گرفته شده، در پایان قرارداد این تیم قابل انتقال به شرکت داروسازی مربوطه خواهند بود.  
برای کسب اطلاعات بیشتر با زیمکو تماس بگیرید. 
خدمات هماهنگی و قرارداد توزیع دارو بین داروسازی ها و شرکت های پخش دارو 
بازاریابی دارویی یکی از کارهای پیچیده است. علت آن این است که بازاریابی دارویی اجزای بسیار زیادی دارد و هماهنگی بین همه آنها لازم است. یکی از این اجزا شرکت های توزیع دارو هستند. 
بسیاری از داروسازی هایی که تعداد محصولاتی کمی تولید می کنند، نمی توانند با شرکت های پخش داروی مناسب قرارداد همکاری امضا کنند. در برخی موارد، قرارداد همکاری با یک شرکت توزیع دارو به خوبی تنظیم شده اما پیگیری و ارتباط لازم با عناصر گوناگون این شرکت وجود ندارد. و موارد دیگر که در اینجا ذکر نشده است. 
گروه بازاریابی دارویی زیمکو آماده به انجام رساندن همه این خدمات برای داروسازی های معتبر است. 
خدمات بازاریابی و مدیکال برای داروسازی ها 
نیروهای فروش برای این که بتوانند تاثیر مناسبی روی پزشکان و داروخانه ها بگذارند، به ابزار فروش نیاز دارند. کارشناسان مدیکومارکتینگ زیمکو می توانند با اتکا به دانش و تجربه خود، طبق نیاز جامعه هدف ابزار فروش را طراحی و آماده نمایند.  
تهیه محتوای برشور دارو، دراپکارت، دیتیل اِید، استندهای داروخانه ای و هر گونه ابزار تبلیغاتی و بازاریابی دارویی دیگر توسط تیم بازاریابی و مدیکال زیمکو برای داروسازی ها قابل انجام است. تهیه محتوای علمی از جمله مقالات علمی مربوط به محصول هم می تواند در بهبود فروش هر محصول دارویی تاثیر به سزایی داشته باشد. این کار توسط تیم مدیکال زیمکو قابل انجام است.  
یکی از راه های افزایش فروش برخی محصولات دارویی، برگزاری ایونت و سمینار برای داروخانه ها و پزشکان است. ارائه شواهد علمی معتبر از کارآیی محصول مربوطه، توسط تیم مدیکال زیمکو فرصتی مغتنم برای هر شرکت داروسازی است. سخنرانی مبتنی بر شواهد علمی می تواند نظر بسیاری از پزشکان یا داروسازان را نسبت به محصول شما مثبت نماید.  
تهیه بیزینس پلن و اکشن پلن مناسب برای هر گروه از محصولات هم می تواند به گروه بازاریابی دارویی زیمکو سپرده شود. 
خدمات دیجیتال مارکتینگ 
امروزه دیجیتال مارکتینگ دارویی به بخشی جدانشدنی در پیشبرد اهداف فروش تبدیل شده است. بسیاری از مصرف کنندگان با دریافت دارو به جستجوی آن و شرکت داروسازی آن در گوگل یا اینستاگرام می پردازند.  
شیوع ویروس کرونا و اهمیت یافتن نوع واکسن کرونا بر اساس نام تولیدکننده آن، به تکنولوژی آن، حساسیت مردم نسبت به شرکت های داروسازی را بیشتر از پیش کرده است. این در حالی است که مردم هیچ امکان بررسی بیشتری بجز اینترنت ندارند.  
از طرف دیگر محتواهای تولید شده در فضای دیجیتال مانند وبسایت و اینستاگرام ماندگار هستند. تولید محتوا در وبسایت خود شرکت داروسازی یا اکانت اینستاگرامش مانند یک سرمایه گذاری درازمدت است. وبسایت دارای محتوای روزآمد و اینستاگرامی که محتوای آن مطابق میل مخاطبان، نه مدیران شرکت ها باشد، مردم را در قضاوت نسبت به قابل اعتماد بودن داروسازی ها کمک خواهد کرد. 
از این رو و همچنین دلایل اختصاصی دیگر، خدمات دیجیتال در قراردادهای جامع جزء جدانشدنی از کارهای زیمکو برای داروسازی های معتبر است. 
همچنین تیم بازاریابی دیجیتال زیمکو آماده است تا برای طراحی و آماده سازی وبسایت یا شبکه های اجتماعی/ویدیویی داروسازی ها معتبر همکاری نماید.  
خدمات هنری در خدمت پیشبرد اهداف داروسازی ها 
یکی از فرصت های همکاری داروسازی ها با زیمکو در زمینه هنری است. بسیاری از کارهای تبلیغاتی و فروش که در داروسازی ها انجام می شود، به یک هنرمند نیاز دارد. هنرمندی که درک و تجربه زیادی از کار با شرکت های داروسازی داشته باشد.  
گروه بازاریابی دارویی زیمکو اکنون با ادغام گروه هنری فرنوش گرافیک به همان گروه با تجربه و قابل اتکا برای خدمات هنری به داروسازی های معتبر تبدیل شده است. 
برخی از خدمات هنری زیمکو عبارتند از: 
  • تهیه محتوای بصری (گرافیک ثابت، موشن گرافیک، انیمیشن و…) برای شبکه های اجتماعی و وبسایت،  
  • تهیه هر گونه کار هنری به عنوان مَستر آرت ورک یا برای برشور، دراپکارت یا سایر موارد،  
  • طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی  
 

فرصت همکاری داروسازی ها با گروه بازاریابی دارویی زیمکو چگونه مهیا می شود؟

فرصت همکاری داروسازی، گروه بازاریابی دارویی زیمکو، فروش
مقالات فارما
فهرست