خدمات بازاریابی و هماهنگی تبلیغات

  1. صفحه اصلی
  2. خدمات
  3. خدمات بازاریابی و هماهنگی تبلیغات

امروزه حجم تولید تقریبا همه محصولات، بیش از نیاز بازار است. به همین دلیل حتی اگر بهترین محصول را هم در اختیار داشته باشیم باید برای آن بازاریابی کنیم. بازاریابی پایه مستحکم، پیروزی و توسعه هر بیزینس تلقی می‌شود. 

برای داشتن فعالیت‌های بازاریابی موفق لازم است بر پایه اصول علمی روز دنیا پیش برویم. باید بازار و پارامترهای مهم آن را به درستی بشناسیم و بسنجیم. سپس بر پایه این اطلاعات و توانایی هر شرکت، برنامه‌ریزی بازاریابی (مارکتینگ پلن) بر پایه این که بازار و شرکت در چه وضعیتی هستند تهیه می‌شود.  

برنامه‌ریزی بازاریابی یک برنامه کامل است که علاوه بر تاریخ و کارهای لازم، اعداد و ارقام برای ایجاد امکان سنجش در آن درج شده است. زیمکو به شرکت‌های طرف قرارداد خود، دیدی شفاف از بازار و محصول ارائه می‌دهد. 

برنامه بازاریابی زیمکو با خدمات مدیکال، خدمات فروش و مدیریت پخش محصول تکمیل می‌شود. کافی است به ما اعتماد کنید تا طعم خوب ارقام مناسب با درصد رشد قابل پیش بینی را بچشید. 

شرکت هایی مانند سبحان انکولوژی و  نانوحیات دارو و سیناسل و… از مشاوره بازاریابی زیمکو استفاده می کنند. شما هم به زیمکو بپیوندید و ضمن حفظ استقلال کامل خود از مشاوره علمی و دقیق زیمکو استفاده کنید. 

برای دریافت مشاوره بازاریابی از زیمکو هم اکنون با ما تماس بگیرید. 

خدمات بازاریابی و هماهنگی تبلیغات

خدمات بازاریابی و هماهنگی تبلیغات
خدمات
فهرست