مقالات فارما

  1. صفحه اصلی
  2. مقالات فارما
  3. برگه 2
نورومارکتینگ یا بازاریابی

نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی چیست؟

بازاریابی عصبی، درواقع پیوند تکنولوژی‌های حوزه پزشکی با دنیای بازاریابی و کسب و کار است. محققان با استفاده از تصویرسازی تشدید مغناطیسی کارکردی (fMRI) تشخیص می‌دهند که مغز مشتری…
مشاهده …
استراتژی بازاریابی دارویی

استراتژی بازاریابی دارویی

استراتژی بازاریابی دارویی چیست و چگونه می تواند نتایج فروش را متحول کند؟ بسیاری از ما وقتی صحبت از استراتژی بازاریابی دارویی می شود، آن…
مشاهده …
استراتژی توسعه محصول/بازار

استراتژی توسعه محصول

با نقش استراتژی توسعه محصول/بازار در استراتژی بازاریابی دارویی بیشتر آشنا شویم چگونه می توانیم بیزینس دارویی خود را در شرایط متغیر بازار دارو، پویا…
مشاهده …
بازاریابی دارویی حرفه ای

بازاریابی دارویی حرفه ای

امروزه بدليل تنوع محصولات و برندهاي داروها اعم از توليد داخلي و وارداتي ، رقابت بر سر گسترش بازار و فروش بيشتر محصولات در ميان…
مشاهده …
دیجیتال مارکتینگ دارویی و هفت دلیل برای نیاز داروسازی ها به آن

دیجیتال مارکتینگ دارویی

دیجیتال مارکتینگ دارویی و هفت دلیل برای نیاز داروسازی ها به آن اگرچه همه گیری جهانی ویروس کرونا باعث شد در زمینه های دیجیتال رشد…
مشاهده …
فهرست