سه شنبه, ۲۵ فوریه ۲۰۲۰
سه شنبه, ۰۶ اسفند ۱۳۹۸

banner07

 

هر شرکت تجاری هدفمندی، پس از بررسی دقیق از نیاز بازار و مشتری و همچنین نقد و بررسی شرکت های رقیب خود نیاز مبرم به مشاوه و نظر سنجی دارد.که این موضوع با استفاده از روش های خاص عملی انجام می گردد.

 

WhatsApp Image 2019 12 07 at 14.35.41


در واقع همکاری با یک گروه مشاوره و بازاریابی حرفه ای به شرکت ها کمک می کند تا بتوانند تمام تمرکز خود را روی ارائه محصولاتی با کیفیت و عالی داشته باشند و یک تیم حرفه ای نیز در کنارشان خدمات بازاریابی نوین و مشاوه فروش محصولات را بر عهده گیرد تا با همراهی هم به موفقیت و چشم اندازی که انتظار دارند، برسند.


مشاوره و نیاز سنجی به طور کلی شامل موارد ذیل می باشد:


- مشاوره بازاریابی و آموزش مدیریت بازاریابی در حوزه کالا و خدمات
- مشاوره تبلیغات و طراحی کمپین تبلیغاتی مناسب، اثربخش و هدفمند
- مشاوره و آموزش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری  (CRM )
- ارائه خدمات ویزیت و معرفی محصول به جامعه پزشکی و داروسازی و مراکز درمانی مرتبط
- مشاوره و بازاریابی تحت وب در شبکه های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ

در دنیای امروزی تبلیغات یکی از مهم ترین عوامل برای فروش و بازاریابی به شمار می رود.
شاید بتوان گفت که ابتدایی ترین مورد در تبلیغات، بسته بندی و طراحی مناسب آن است. یک کالای با کیفیت قطعا باید با معنایی داشته باشد تا نظر مصرف کننده را جلب کند. در کنار طراحی بسته بندی کالا، طراحی کاتالوگ و بروشورها نیز بسار موثر است. یک طراح فوق حرفه ای می داند که چگونه با بازی رنگ ها محصول خود را جذاب کند و ترکیبات و اثرات آن با این شیوه به نمایش بگذارد.

WhatsApp Image 2019 12 07 at 14.35.40
به جرات می توان گفت که مهمترین موضوع در تبلیغات شناخت رفتار مشتری است و این که طرح های مختلف از نظر روانشناسی چه ذهنیتی برای مشتری ایجاد می کند. مرحله ی بعدی استاندارد و قوانین تعریف شده و نوع بسته بندی می باشد که پس از اتود های متعدد باید با یک نظر جمعی انتخاب شود.
در آخر نحوه ی توزیع محصول مطرح می گردد که بهترین روش پخش برای پوشش تمامی مشتریان منتخب می شود.

در کنار تبلیغات چاپی، تبلیغات دیجیتالی  شامل تبلیغات در وب سایت و شبکه های اجتماعی و سایت های مرتبط و رسانه های تخصصی حوزه ی مربوطه به محصول از سایر موارد می باشد.
امروزه وب سایت ها، شناخت هویت یک شرکت محسوب می شود، رنگ های استفاده شده، نوع قالب بندی سایت باید هماهنگ با نوع فعالیت شرکت و محصولات ارائه شده، طراحی گردد.

842 1 16b
تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، لینکدین و ... نیز اهمیت ویژه ای با توجه به محتوا سازی دارند. اینکه هر شرکتی با کمک تبلیغات در صفحه های رسمی شبکه های اجتماعی خود در مورد محصولات اطلاعات دقیق تر و به روز تری به مشتری بدهد و حتی از طریق همین شبکه ها پاسخگوی سوالات مشتری خود باشد، بهترین راه برای ارتباط بین مشتری و شرکت هاست.
پیدا کردن صفحه های اجتماعی شرکت و دیدین محصولات توسط خود مشتری یکی دیگر ازمزایای شبکه های اجتماعی می باشد.

گروه مشاورین بازاریابی زیمکو با ارائه و آموزش بازاریابی نوین ، خدمات بازرگانی خود را به شرکا و همکاران تجاری خود تقدیم می نماید.
ارائه خدمات بازرگانی صحیح و هدفمند یکی ازاصلی ترین گام ها برای رسیدن به موفقیت یک شرکت تجاری می باشد که لازمه ی آن اعتماد و اطمینان به گروه مشاوره و بازاریابی حرفه ای است تا با تجربه ی خود، خدمات بازرگانی شرکت شما را ارتقاء ببخشد.

 

businessservices

 

 

نخستین گام برای ارائه خدمات بازرگانی نوین، تحقیق، بررسی و تحلیل بازار محصول می باشد. این که محصول مورد نیاز بازار چیست و چه خواصی مورد نظر مشتری است اولین مرحله ایست که باید توسط تیم بازاریابی یک شرکت مورد تحقیق و بررسی قرار گیرد.

 

after sales support art fireplace China


گام بعدی تدوین استراتژی محصول می باشد که شامل موارد ذیل می باشد:

- تعیین چشم انداز و ماموریت
- تعیین اهداف بلند و کوتاه مدت
- بررسی، ارزیابی و انتخاب نوع استراتژی
- تعیین میزان بودجه
- ارزیابی و عملکرد نهایی


سومین گام شناسایی بازارهای هدف محصول می باشد که به شرح ذیل است:
- تعریف ویژگی های مشتری - محصول
- شناسایی رقبای کاری - و تولید کنندگان مشابه
- مطالعه و بررسی مشتریان فعلی و ظرفیت بازار محصول
- بررسی و شناخت مشکلات احتمالی محیطی و اقتصادی


و آخرین گام برای خدمات بازرگانی، ارائه آیین نامه و دستورالعمل می باشد که شامل نحوه ی معرفی محصول و فروش و ضوابط و مقررات مربوط به آن است.

artarad bi marketing sales


خدمات و استراتژی هدفمند فروش یکی از مهم ترین و اصلی ترین گام ها برای شرکت به شمار می رود.

هدف اصلی هر شرکتی بالا بردن فروش محصولاتش می باشد پس باید با اهداف طلایی برای تیم فروش خود برنامه ریزی کنیم . برای برنامه ریزی هدفمند و البته سودمند در نظر گرفتن موارد ذیل الزامی است:


- رفتار مصرف کننده
در واقع شناخت رفتار مصرف کننده یکی از مهم ترین ارکان تیم فروش به حساب می آید، اینکه مصرف کننده چقدر به محصول نیاز دارد و در چه رده سنی است و یا در کدام طبقه ی اجتماعی و مالی قرار دارد، عواملی هستند که حتما باید بدان توجه شود.

 

- تحقیقات بازار


شناخت نیازهای بازار و شرکت های رقیب دو عاملی هستند که هر شرکتی باید به دقت آن را بررسی نماید و اگر این تحقیق و بررسی صورت نگیرد به جرات می توان گفت که میزان فروش می تواند به حداقل و حتی صفر برسد.

 

- مهندسی فروش


به یاد داشته باشید که برای پیدا كردن راه‌های جدید ورود به آینده و ساختن محصولات و محیط‌های تازه كه منافع آن متوجه ما باشد نه رقیبان، باید موقتا هرچه در ذهن داریم را خارج كنیم و ذهن خود را صفر كنیم. اندیشه‌های سال قبل خود را نابود كرده و با خلاقیت به بازآفرینی و ابداع محصولات خود برسیم. خلاقیت به معنای تغییر در رفتار دیروز است نه انتقاد از رفتار گذشته و مهندسی فروش بر مبنای خلاقیت فردی در فروش شكل گرفته است . 

استراتژی بازاریابی

marketing 1 620x330
بازاریابی شاخ و برگ های متعددی دارد که هر شرکتی با توجه به نوع فعالیت خود باید نوع بازاریابی خود را تعیین کند که در دسته های زیر قرار می گیرند:
- بازاريابي تحليلي
- بازاريابي رفتاري
- بازاريابي محتوا
- بازاريابي كارآفريني
- بازاريابي تبليغاتي
- بازاريابي اثربخش
- بازاريابي محصول – شركت
- بازاريابي تجربي
- بازاريابي مفهومي
- بازاريابي يكپارچه با رويكرد ارزش افريني و تدوين برنامه راهبردي براي ذينفعان تجاري

لازم به ذکر است که تعیین نوع استراتژی بازاریابی با توجه به نوع و کیفیت محصول های شرکتی، انتخاب می شود.

 

- هدف گذاری و بودجه


 هدف گذاری و توجه به چشم اندازهای اهداف بلند و کوتاه مدت وظیفه ی یک گروه مشاوره و بازاریابی حرفه ای است که در ابتدا این اهداف را شناسایی کند و سپس با توجه به بودجه ی شرکت، برنامه ریزی هدفمندی طراحی می کند تا با توجه به بودجه به اهداف تعیین شده توسط شرکت دست یابند.

 

- سناریو منطقی فروش

771d4de7323f69c4ff691d6bf61a045d 1024x587 هزینه‌های بازگشت سرمایه‌گذاری (ROI) شما برای ساخت تبلیغات فروش، بازاریابی و رسیدن به اهداف فروشتان، از بین خواهد رفت؛ مگر در صورتی که شما سناریو منطقی برای فروش خود نداشته باشید)

در حقیقت برای داشتن حداکثر تاثیرگذاری در بازار فروش و کسب و کار و برندمان، باید قدم به قدم موارد فرآیندهای مربوط به آن را رعایت کنیم و رعایت اصول سناریونویسی موفقیت را برای شرکت ها تضمین خواهد کرد.

زیر مجموعه ها

Please publish modules in offcanvas position.